miercuri, 4 martie 2015

de Mărțișor la Găbud



Dragul nostru cititor,

A venit primăvara, împletită cu raze de pace și de nădejde în Bucurie. Am întâmpinat-o departe de casă, dar mai aproape de sufletele noastre... Lăsăm fotografiile de mai jos să-ți mărturisească o fărâmă din ceea ce am trăit. Suntem siguri că, de ai lipsit acum, data viitoare vei fi mult mai prompt în a te înscrie pe listă...


cu drag primăvăratic, O.T.S
 (o tânără speranță)


















„Nu m-am gândit niciodată că poți câștiga atât de multe într-un singur sfârșit de săptămână. Până și numai o singură zi îți poate aduce mai multe bucurii decât poți cuprinde în suflet! Simți că bucuria din tine se revarsă în afară și îi îmbrățișează pe toți cei din jur. Le îmbrățișează privirea... fereastra lor către cer. E prima oară când de 1 martie nu am oferit mărțișoare... Și nu e din cauză că am uitat ce zi este, ci pur și simplu... de data aceasta nu am avut nevoie de un mărțișor ca să transmit bucuria de care vorbeam.” 

( gânduri împărtășite de Roberta Rodu, al nostru drag mesager)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.